Menu

Kampania #DopasowaniKompani dla Fundacji Zwierzęca Polana


  • homepage Polana c1
  • homepage Polana c2
  • homepage Polana c3
  • homepage Polana c4
  • homepage Polana Sc5

Ruszyła druga część kampanii społecznej non-profit zrealizowanej przez San Markos i Chimney dla Fundacji Zwierzęca Polana. Emisję 3 spotów telewizyjnych mówiących o dopasowanej adopcji psów uzupełniają reklamy na nośnikach outdoorowych. Akcję wspierają aktorzy, sportowcy, dziennikarze i celebryci. 

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem bezrefleksyjnej adopcji dorosłych psów i promowanie świadomej decyzji w tym zakresie. Liczba bezdomnych psów rośnie w Polsce z roku na rok. Szacuje się, że na dzień dzisiejszy w schroniskach przebywa ich 100 tysięcy. Kolejne 400 tysięcy jest pod opieką fundacji działających na terenie naszego kraju. Adopcje głównie dotyczą psów młodych, a podstawą wyboru zwierzęcia są najczęściej czynniki czysto subiektywne, jak na przykład uroczy wygląd. Niestety, wiele takich adopcji z powodu niedopasowania charakterów, stylu życia itd. kończy się powrotem psa do schroniska. Fundacja Zwierzęca Polana, która w ciągu 4 lat swojej działalności przeprowadziła ok. 700 adopcji – i wie wszystko o swoich podopiecznych – idealnie dopasowuje psa do człowieka. Charaktery i potrzeby psów są dokładnie analizowane poprzez wywiady środowiskowe i behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych. 



Autorem kampanii jest agencja San Markos, strategii Melting Pot, produkcją spotu zajął się Chimney Poland, nadzór nad produkcją sprawowała Anna Skała z Purple Talents, a zdjęcia zrealizował Tomasz Kordek. 



Spoty telewizyjne z udziałem aktorów: Anity Sokołowskiej, Piotra Stramowskiego i Mirosława Zbrojewicza – emitowane są od 1 października. Kolejnym etapem – po spotach telewizyjnych – jest kampania outdoorowa: na autobusach, billboardach i citylightach. W sesji zdjęciowej udział wzięli: dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska, aktorki Katarzyna Warnke i Julia Pogrebińska, sportowcy Wojciech Włodarczyk i Karol Bedorf oraz bloger Kamil Pawelski "Ekskluzywny Menel". Kampania potrwa do końca października.

25 listopada 2016 roku na gali konkursu Kreatura 2016, otrzymaliśmy statuetkę oraz wyróżnienie za tę kampanię