Menu

KAMPANIA WIZERUNKOWA DLA MARKI INKA

  • homepage inka2

W ramach współpracy przygotowaliśmy dla Inki strategię komunikacji oraz zrealizowaliśmy kampanię telewizyjną i internetową. Celem kampanii to delikatne repozycjonowanie marki Inka i wykreowanie mody na ten produkt, z zachowaniem jego dotychczasowych wartości: naturalności i wartości odżywczych. W wyniku wygranego przetargu rozpoczęliśmy współpracę z Grana Sp. z o.o., właścicielem marki Inka. Kampania trwała od 16 listopada 2015 roku do końca lutego 2016 roku.

Za tę kampanię, 24 października dostaliśmy brązową statuetkę Effie 2016 w kategorii Żywność. W konkursie pod uwagę brana była nie tylko strategia i kreacja, lecz także efektywność działań komunikacyjnych. Dzięki kampanii, Inka jest obecnie jedyną rosnącą marką na rynku kaw zbożowych, a finalnie jej sprzedaż wzrosła o prawie 30%!

W grudniu 2016 roku emisja spotu telewizyjnego została wznowiona.